nedjelja, prosinca 23, 2012

Pšenica u tegli

Kad su djeca u kući, nema zabušavanja sa sezonskim ritualima. Ove je godine Bubamaronja sam sijao pšenicu, a budući da je u pakiranju koje smo kupili bilo više nego dovoljno, posadili smo jedan dio u teglu koja je baš taj tren stajala na kuhinjskom pultu jer smo dan prije dokrajčili pekmez iz nje.
Dogodine sijem pšenicu samo u tegle, baš mi se sviđa kako vidimo korijenje i kako izgleda pšenica u staklu. A prije toga ćemo se definitivno okušati sa lukovicama tulipana.



Najveća muka sa postovima o božićnom ukrašavanju su mi ovi kratki dani. Dok dođem kući s posla već pada mrak, pa mogu slikati samo vikendom. A nikako da postanem blog štreberica koja subotom napravi fotografije za postove za cijeli nadolazeći tjedan.

2 komentara:

Sonaj kaže...

Odlična ti je ideja...Ja ću ti ju ukrasti , jedino ću ukrasiti teglicu...Predivno.)))Spremam za nagodinu...Hvala što dijeliš s nama! Meni je dosta stvari u životu koje moraju biti isplanirane cijeli život unaprijed,godinu dana unaprijed, mjesec dana unaprijed...Ovdje želim biti neopterećena..pa makar slikala po mraku s blicom..Opusti se i uživaj:))))

Marinica kaže...

Pa lijepo slikaš pod nekim jakim svjetlom ili s blicom :)) Super ti je ova ideja s teglicom!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails