ponedjeljak, srpnja 12, 2010

KUTIJA OD CEDEVITE


Za početak, jedna salvetirana kutija od Cedevite. Na poslu smo salvetirali sve i svašta, uglavnom čaše u svjećnjake, a teglice u vazice, ali, kako su djeca bila često nestrpljiva da počnu lijepiti prije nego im do kraja objasnim kako, malo šta je ispalo reprezentativno.
Kako vjerujem da je ovo jedan od slučajeva kad je važniji proces nego cilj, nisam puno žalila za čašama i salvetama, od kojih su neke ipak dobile svoj dom. Ali mi je u zadnjem trenutku kolegica donijela praznu kutiju od Cedevite, a ja sam isti dan ispod kreveta pronašla svoju kolekciju salveta iz osnovnoškolskih dana, i u njoj čak tri "duplića" ovog odličnog uzorka. Ne mogu se nagledati kako mi odlično izgleda.
Ustvari bi se mogla i dalje koristit u istu svrhu, jer je prelagana za vazu, a iznutra je čista. Samo, kako kod nas Cedevitu pije samo moj muž, još ćemo vidjeti hoće li mu biti "preženskasta". 
Na drugoj slici par ušarenjenih čaša, koje bi trebale služiti kao svjećnjaci.

3 komentara:

VolimBoje kaže...

Ovo s cedevitinom kutijom je super, odoh se odmah baciti na posao, ideja je odlična.

Sanja kaže...

Prekrasno si ukrasila bočicu od Cedevite!!!

Lilly... kaže...

Ajme, super mi je ova bočica! Uzorak je pun pogodak!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails