utorak, srpnja 13, 2010

Dječji krevetić

Iako me neke emocije vežu za sve moje radove, pa makar to bio sram i gnjev na samu sebe zbog brzopletosti i neopreza, još uvijek najmilija stvar koju sam napravila je preuređeni dječji krevetić. Dok sam bila trudna, dobila sam od tete sačuvani dječji krevetić u kojem je spavala moja rodica, očuvan i predivan. Ali, kad smo ga vidjeli, moja se mama odmah sjetila da je i onaj moj (i sekin) kod bake na tavanu, čitav i čvrst, samo bi ga trebalo počistiti i prebojati. Ja sam se odmah nakačila na tu ideju, tako da su mi za nekoliko dana doveli tog ljepotana koji je skoro 25 godina čamio na bakinom tavanu.
 
I prije nego su ga donijeli imala sam viziju kako bih ga uredila, ali sam neko vrijeme oklijevala jer je bilo vruće, ja sam bila trudna, a u dvorištu su bili komarci. To nikako ne motivira na rad. Seka mi je malo pomogla da se uhvatimo šmirglanja, a onda kad je krenulo bojanje nije se više moglo zaustaviti.
Koristili smo bijelu boju, za koju su nam u dućanu rekli da je mat, na vodenoj bazi i da ostaje trag kista i malo se vidi tekstura ispod. To je bio neki efekt koji nam se činio poželjan.  Osim toga, tvrdila je da je neotrovna, pogodna za trudnice i bebače. Danas, nakon preko 9 mjeseci korištenja, nisam sigurna bih li je zaista preporučila za dječji krevetić, budući da nije izdržala fazu kad je mali glodavac počeo strugati po ogradici, tako da je na nekim dijelovima pomalo izguljena. Izgleda još više shabby-chic barem.
Salvete sa plavim cvjetićima ostale su dvije u paketu i stajale u ladici godinama. Uvijek kad bi ih vidjela, pomislila sam „e jednog dana ću ih negdje zalijepit“. Plavi cvjetići su mi se činili još bolji izbor budući da sam, iako je doktorica rekla da nosim dječaka, uvijek imala neku zadršku da je možda krivo vidjela i da bi mogla biti i djevojčica. Plavi cvjetići su mi se činili kao prava kombinacija stereotipa (cvjetići za curicu, plavo za dečka) da bi mogli pokriti obe šanse.
Moje prvo salvetiranje bilo je puno lakše nego sam očekivala. Zadržala sam stvar dosta jednostavnom, nisam dodavala nikakve boje pored one bijele, nikakav vosak i slično. Krevet se odlično uklopio u sobu, ali kasnije, kad su dolazili na babine, svi su bili toliko zaokupljeni gledanjem u bebača koji je na kraju ipak ispao dečko, da se na krevet nisu previše obazirali. Nema veze, ja uživam i u njemu i u bebaču svaki dan.

1 komentar:

eda kaže...

Prekrasan makeover krevetića!!! I kolica, naravno... pozdrav iz splita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails