subota, srpnja 31, 2010

PITAR I POSUDICA ZA NAKIT

Kad imaš malo dijete, radiš i još pokušavaš dovršit stan u koji bi trebalo što prije preselit, vremena za hobije je malo. U mom slučaju, to znači da uspijem napraviti više projekata nego što bih da imam svo vrijeme ovoga svijeta, jer čim mi se ukaže nešto slobodnog vremena, smišljam kako ga iskoristiti. A svo ostalo vrijeme mislim što bih sve napravila da imam više vremena.
Muž mi je toliko oduševljen mojim novim hobijem da se nedavno, kad je otišao u DM po zalihu pelena i kašica, vratio sa dva paketa salveta, koje je očito pomno birao. Bilo je sparno popodne i ja sam "ubila oko" s djetetom, a on je bio toliko uzbuđen da me probudio da mi kaže "ljubavi, kupio sam ti salvete za decoupage!". Onda sam pak ja bila toliko uzbuđena da nisam više mogla spavat, morala sam se ustati, skuhati kavu i napraviti nešto s tim vražjim salvetama.
Kako je jedna od njih bila na školjke, izrezala sam ih i nalijepila na jedan obični ukrasni pitar boje pijeska. To me pak podsjetilo kako je eonima jednostavnije i urednije lijepit male komadiće koji se dobro uklapaju na podlogu, nego jedan veliki.


Jutros me nije probudio muž, nego mali Bubamarac, koji se u 5 sati malo pretjerano razbudio, pa sam provela preko sat vremena pokušavajući ga uspavati. Kad mi je napokon uspjelo, bila sam već potpuno budna i uopće mi se nije vraćalo u krevet. Umjesto toga, odlučila sam malo uživati u praznoj kući, pa sam na miru popila kavu, malo surfala po Apartment therapy-u, i onda se sjetila kako sam dan ranije u samoposluzi kupila obični (i jeftini!) svijetlozeleni duboki tanjur s kojim sam planirala nešto napraviti. Pronjuškala sam po kutiji sa salvetama i našla ovu koja kao da je rođena za njega.
Naravno, nije prošlo bez gužvanja, i ima grešku koja uopće nije mala, ali inače mi je strašno sladak. Zamišljen je kao ukrasni tanjur za držanje čega god: nakita koji se muva po kući, voća, slatkiša, beskorisnih ukrasnih điđa... NI namjena ni dom mu još nisu definirani, ustvari se nadam poklonit ga nekome tko se (dovoljno) oduševi.

Nema komentara:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails