srijeda, rujna 15, 2010

Ulov ili samo tuđe smeće?

To što ja imam potrebu za recikliranjem starih stvari i stalno smišljam kako neko smeće pretvoriti u nešto lijepo, na to sam se navikla. Ali što sam time zarazila muža, to me još iznenadi.
Nedavno mi se pojavio sa ovom „stolicom“ koju je našao na nečijem krupnom otpadu. Stavljam navodnike jer, primijetit ćete, „stolica“ nema jednu nogu. Ili „nogu“. Sad, ne želim bit nevjerni Toma, ali točno šta se može napraviti sa „stolicom“ bez „noge“? Amo, curice,  amo, dječaci, sigurno će vam nešto pasti na pamet. Sve ideje su dobrodošle, a budući da nemamo ni vremena ni mjesta za dotičnu do proljeća, prijedloge primam do daljnjega.







Usput, apdejt o razvoju građevinskih radova: stavili smo zidne pločice u kuhinji do kraja već prije nekoliko dana. Yey for us! Ako malo bolje gledam, vidim milijun grešaka, tako da nastojim da ne gledam kritičkim okom. Nažalost, stvar nije u potpunosti gotova, jer je moj dragi odlučio da će to fugirati kada stavi i podne, pa da ih fugira zajedno. Neko smo vrijeme raspravljali o tome koliko to ima smisla, ali kako ima sasvim dovoljno drugih poslova na kojima treba raditi, pustila sam ga da stavlja hidroizolaciju, postavlja stepenice i tako dalje. Dosadno nam nije.

4 komentara:

Anonimno kaže...

Uživajte u radovima poslije će vam biti lijepo.
A stolica je super, ne sumnjam da ćeš od nje napraviti ljepoticu za divljenje.
Moj gumbić imaš na blogu ako želiš slobodno ga uzmi:)

Pusa!

Unknown kaže...

Milo, evo ideje: ostavi zadnje dvije nogice kako jesu. Ovu polomljenu u zavoju otpili i oprosti se od nje. Šmrc! A onda otpili i ovu prednju koja je zdrava ali je ne bacaj! Ušarafi je točno u sredinu na prednjoj strani i dobit ćeš ORIGINALNI tronožac. Onda to fino oslikaj, uredi i da vidiš!!! Još ćeš ih po narudžbi raditi. Stolica je preeeeedivna, sigurna sam da ćeš je upicaniti ap - tak!

lp, Tea

tena kaže...

To, Tea! Jutros sam samo brzinski bacila pogled na noge u prolazu, ali zvuči izvedivo. Sad, nisam sigurna kad ćemo se stić toga uhvatit, ali nema veze, bitno da znam da je ne čuvam bez vraga. Stvarno bi mi je bilo žao bacit, em što je lijepa em što mi je baš slatko što mi je dragi našao :)

Sanja kaže...

Draga Tena, na mom blogu te očekuje nagrada koju trebaš preuzeti...pusa!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails