petak, kolovoza 24, 2012

Sukulenti u jogurt kanticama

Dakle, idemo nazad na moju vrtnu terasu.
Sjećate se kako sam je pompozno najavljivala?
Mda, dakle, uspjeh je polovičan.
Biljke koje sam vam pokazivala su preživjele, ali ne izgledaju baš najbolje. Nije naodmet napomenuti da je ljeto jaaaaaaako neljudski vruće i sušno, i da se ni ja ne osjećam najbolje. Uglavnom, bio je vrući period od ne znam koliko dana kada ih nitko nije zalio i kada su svi listići s mente pootpadali, ali to nije tako loša stvar jer se bila previše rastegla i prorijedila za moje želje, pa sam je stesala u mali grmić, a ona se brzo potpuno zazelenila.
Bosiljak je nešto napalo, jer mu je lišće nekako smežurano prema dolje.
A majčina dušica isto ne izgleda onako živahno kao na slici u knjizi o kućnom bilju, ispod koje piše: majčinoj dušici ne treba ništa, samo sunce i rijetko zalijevanje (bar je toga imala!).
Vlasac... ne želim razgovarati o tome. Kao ni o peršinu. Možda se oporave. Skoro sam se onesvijestila kad sam na blogu vidjela kako su prije izgledali.

Uglavnom, kad sam uredila one kantice od jogurta, uhvatila me ogromna želja da nešto sadim u njih. Ali, šta, avaj, mislila sam. One su ustvari dovoljno velike za mnoge biljke, ali većina tih fikusa i sličnih se meni uopće ne sviđa. Pa sam otišla malo na Pinterest da se podsjetim šta mi se sviđa, i brzo sam se sjetila: - sukulenti!


Još jedan argument za sukulente je bio sljedeći: spustila sam se u tatin vrt oko podne, temperatura trideset i dvjesto, i gledala koje biljke ne izgledaju klonulo ni smežurano. I to su redom bili sukulenti.

Uglavnom, izbušila sam rupe u kanticama, na dno stavila pijesak i kamenčiće, a gore zemlju i kompost, i pobadala različite reznice. Onda sam sjela za komp i čitala o tome kako se ustvari sade sukulenti (uvijek brzopleta). Ova cura piše interesantan blog o malom sukulentastom vrtu koji uzgaja uz svoj suterenski prozor. I tu imaju odlični opisi kako se uzgaja sukulente iz jednog jedinog listića.



 


Ispalo je da sam sve krivo radila. Meni je bilo logično reznice staviti u vodu prije sađenja, a oni preporučuju da ih se radije par dana posuši. Također, nikad mi ne bi palo na pamet da se biljka može uzgojiti tako da se listić postavi na zemlju, mislila sam da mora biti ukopan unutra. To me malo kopkalo, pa sam povadila sadnice, ostavila ih preko noći da se malo posuše i sutradan ih opet posadila prema preporukama s bloga. Sad ćemo vidjeti što će se dogoditi, ali barem imam koga krivit ako ne uspije. I imam odakle opet čupkati listiće.

Broj komentara: 7:

Angie kaže...

Ovaj pomor iz tvog vrta tako podsjeća na situaciju kod mene... od početnog poleta i sadnje biljaka u balkonske žardinjere, pažnje i mažnje na početku ljeta, do sveopće klonulosti i čupanja istih nakon ove vrućoze... hahahaha.... Za sada odustajem od projekta "zazelenimo svijet"... nije to za mene.....

naldor kaže...

nije ni cudno na ove zege da se sve sprzilo... i moje je slicno...samo kod mene bosiljak najbolje izgleda :) drzim palceve za sukulente ako prodje i ja se bacam na razmnozavanje istih :)

Anonimno kaže...

Ah, biljke, biljke ... Toliko posla oko nekih, pa klonu, a oko drugih malo, pa bujaju. Zivi stvorovi :)

Zelim ti puno srece sa sukulentima ! Po mom iskustvu, veoma su osetljivi, pa je dobro drzati ih na terasi gde je mnogo vruce, ali ne na suncu. Zalivati samo kad je zemlja suva kao barut :)

A zacini ... ja ih obozavam, ali sam odustala da ih gajim, zato sto ih SVAKI put nesto napadne.

VolimBoje kaže...

Ružno je kad njeguješ i uzgajaš biljčice, a one na kraju povenu od suše:(. No to se, manje-više ovog ljeta mnogima dogodilo.Sukulenti bi trebali biti izdržljivi, pazi da ih previše ne zalijevaš, kod krovnjaka ne smeta ni jako sunce a kod ovih drugih vrsta je preporučljivo umjereno. Jako mi se sviđa tvoja dekoracija jogurtnih posudica.

Sanja kaže...

Savršeno mjesto za sukulente :)))
Ja nisam čula da se reznice sukulenata par dana suše, al probat ću...svoje sam sadila na način da bi samo listić stavila na zemlju i oni se zaista bez problema ukorijene!
I mene zanima dal će se tvoji posušeni primjerci primiti!
Lp

Sonaj kaže...

Ove kantice su ti za čistu peticu!Glede cvijeća, ne mogu ti pomoći! Moje cvijeće živne kada ja negdje odem jer na njih onda pazi moja susjeda.Evo mene-cvijeće vene!!!:)

Anonimno kaže...

Afteг going over a numbег of the blog posts on your web ѕite, I truly like yоur ωay of ωгiting a blog.
I booκ marked it tο my boοkmark ωebѕite list and will be cheсking back in the
near future. Take a loοk at my wеb site too and let me knοw whаt
уοu think.

Review my sіte; Read More In this article
Also see my page - http://www.prweb.com/releases/silkn/sensepilreview/prweb10193901.htm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails