četvrtak, prosinca 15, 2011

Pahuljaste kuglice

Za jednu blogericu, već kasnim s pričom o božićnom ukrašavanju.
Ove je godine prvi Božić u našem novom domu, i Bubamaronja je tek sad dovoljno velik da primjećuje to neobično vrijeme, tako da sam jako uzbuđena i željna da napravimo sve kako treba. Počela sam planirati kako ćemo ukrašavati već prije nekoliko tjedana, kada sam odlučila da ćemo bor okititi u bojama pauna: indigo plava + tirkizna + svijetlozelena + zlatna, uz možda malo ljubičaste.
Pauni su ove godine all the rage za nas koji pratimo Pinterest. Ono što su lani bile sove, sad su pauni :)
Nažalost, ponuda u dućanima ne prati taj trend, i nigdje nisam našla za kupiti paunova pera. Stoga smo se Bubamaronja i ja jedne sunčane subote zaputili na splitske Gripe, gdje na slobodi živi desetak pauna. Pronašli smo ih brzo, sve na hrpi, i onda se muvali po tom parkiću tražeći nije li im ispalo ikakvo zanimljivo pero.
Nismo pronašli nijedno ono veliko kitnjasto pero iz repa, ali smo našli puno malih modrih pera i velikih fluffy bijelih pera. Kolekciju sam nadopunila s nekoliko umjetnih pera koja sam našla na jednom inače prilično kičastom paun-ukrasu, i poubacivala sve u prozirne kuglice.
Potreban je puno bolji fotograf od mene da dostojno pokaže kuglice ovakvog tipa na fotografiji, ali evo bar otprilike da vam da ideju. Ove će kuglice, uz industrijski bojane, boru dati "ono nešto" drugačije, i meni su jako slatke.









1 komentar:

Unknown kaže...

Wow,predobro!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails