petak, svibnja 27, 2011

Ja bi nešto lipo

Nedavno sam bila u jednom restoranu di su nam poslužili desert koji, kao u reklami za City Centar, nije samo desert, nego je i doživljaj. Radi se o nedovršenom štrudelu u Grašinom restoranu Adriatic, i nitko me nije platio da vam kažem da ga probate ako se ukaže prilika - čak i ako vam se ne svidi, bit će nezaboravno.
Sutradan, sjedim doma, želja za slatkim raste, ali sve izgleda nedoraslo. Ipak, samo malo maštovitije složene obične jagode sa običnim sladoledom (da obične! Ima li šta lipše?) izgledaju ko pravi eye-candy. (trebam li napomenuti da me za to inspirirao Pinterest?)


Apropos hobija, već sam odavno isplela onu bijelu končanu majicu koju sam pokazivala, i mogla bih je već i nosit. A ja nikako da zašijem onaj dio ispod rukava (čak se i plete ukrug, pa nema puno za šivanje), i operem je da se namjesti i izgladi u pravi oblik. Šta je to što nas nekad koči da završimo projekt, pitam se? Nekad kad dođem do pred kraj, uhvati me još veći elan da završim što prije, a nekad ostavim sa strane i čekam. Jako su mi zanimljivi ti procesi. Kakva su vaša iskustva (ne samo u pletenju, to se odnosi na sve craftove).

Broj komentara: 6:

Anonimno kaže...

Jako lipo izgleda tvoja časa sa jagodama!

Ugodan vikend i pozdrav u Split

Sandra Z kaže...

Mljac! Da znaš da bi mi ova čaša sada jaaaako dobro došla. Naravno, ispunjena jagodama i sladoledom.
Apropo hobija, uglavnom nastojim sve brzo završiti, ne volim da se nešto razvlači danima, tjednima. Sva sreća radim stvari kod kojih je uglavnom sve gotovo za par dana.
Problem ponekad imam s tim "krenuti" pa mi se slažu stvari na balkonu, u špajzi a ja čekam.
Pozz:))

Marina kaže...

pinterest je zlo :D

a kod mene je ista stvar, napravim veći dio, mislim da me fascinira onaj dio kad od ničeg nastane nešto... ali kad vidim to nešto, elan nestane i moram se doslovno natjerati da dovršim stvarčicu kako bi je mogla koristiti.... jedino kad nemam taj problem je kad imam rok - npr. kad radim nešto za poklon ili prodaju pa znam da moram dotad završiti... dobro funkcioniram pod pritiskom :D

Prirodna kaže...

mmmmmmmmmmmmm, fino :) :)

Unknown kaže...

Poznato mi je to bacanje u kut . Kad štrikam tak se žurim da što prije bude gotovo , pa da mogu nositi. Dođe u fazu spajanja i šivanja, i onda čeka u ćošku. Jedna crvena vestica od konca tako čeka od prošlog ljeta.

LivesArt kaže...

Pozdrav za Splićanku, super blog!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails